Wednesday, May 6, 2009

Kalah Lagi

Hari ni dah tak ada mood nak buat keje. ARSENAL KALAH LAGI. Penat aku berjaga. Kopi dekat setengah cerek aku bedal. Mata sepet dah jadi besar bola, segar, semangat nak tengok Fabregas & Adebayor 'ayamkan' anak buah Alex Ferguson. Walcot dan Van Persie buat Ferdinand & Vidic nak tekeluar lidah. Emirate begegar dengan GUNNERS. Hampehhh.... Walcot macam lari dalam sawah, Van Persie tak cukup nafas (nasib dapat satu penalty kick), Adebayor macam Negro minum samsu, nampak bola bepinau-pinau, kembang kuncup lubang hidung, nak je aku sumbat kepala lutut aku...

"Memang sial diaorang ni, main macam palat". Itu yang dapat aku dengar pagi tadi di kedai kopi tempat biasa aku lepak. Tak salah diaorang tu marah. Aku pun macam diorang jugak, cukup sakit hati tengok ARSENAL main pagi tadi. "Dah pasukan bodoh favourite ngkau, memanglah patutpun dia kalah" kawan sebelah meja menyampuk, tapi aku rasa kawan dia jugak.

Aku mula merah telinga, rasa nak aku siram dengan teh kepala mamat tu. Ada ke Arsenal dia kata bodoh... Tapi bagus ke Arsenal. Aku sendiri takut nak jawab.

1 comment:

  1. Daripada ko tengok bolaaa tak tido malam..baik ko jadi jaga..dapat gak duitttt..hehehehe..

    ReplyDelete